Wednesday 8 January 2014

Kuruskan Badan

Ni la problemnye sekarang.. Dulu masa awal-awal masuk matrik dulu berat aku 71 kg cmtu.. Then bila masuk menari semua berat aku turun sehingga 63 kg. Then masuk UM steady 66-68 kg. Latest 74 kg! OMG

"wow, that escalated quickly"

Hari tu Sir Taekwondo aku kata, "Rizal awak nanti tournament kat Langkawi awak kelas Heavyweight tau".. I was like no! I don't want to be in that class. I want at middle weight. Tapi takpa tournament tu bulan 4. *Ada masa lagi* So azam aku sebulan ni *cuti sem nanti* aku dah nk berlumba dgn Zeti untuk siapa dapat penurunan berat paling banyak. Haha. Aku target turun 6 kg. So daripada 74 kg kepada 68 kg. I wish to maintain at 65 kg actually. So lepas ni I have a strict diet and more exercises. Please help me to make it happen! Kot-kot propa je.. Haish.. Kemon la!


Tengok la nanti berjaya ke tidak 
Acah-acah je


p/s: Tapi cuti ni nak belajar memasak.. Dilemma

Kbye.

No comments:

Post a Comment