Saturday 22 June 2013

DOTA

Well of course, Defense Of The Ancient ni dah lama dah dlm dunia ni.. Ada org dh main sejak form 2 lagi. Aku pulak.. Tak sampai setahun. Masa aku first year Shah ngan Afiq selalu main DOTA dlm bilik. Aku tengok jer. Pening aku. Bising tau tak kalau pasang bunyik. 

Then, aku mula berjinak-jinak. Mula-mula memang kena sabar. Mati tak terbilang la. Bila dapat kill sekali pergh.. Suka gila. Pastu datang la addictednya.  Lagi satu game ni banyak hero dan lain-lain kuasa dia. Sangat entertaining. Kena kumpul duit (mcm berdikari jugak la..). Orang kata DOTA (Dunia Org Takda Awek). Shah tu okay jer.. Hahaha. Aku rasa ayat tu awek-awek dorg yang buat supaya nk takut-takutkan. Game ni kena fokus, tak boleh kacau. Bila tak dpt perhatian baru buat acronym tu. #Tiba.

Dipendekkan cerita memang skrang ni selalu main. Pas study, main jap. Haha. "Alah, orang dah main DOTA2 dah". mereka mencaci. "Biaq pi la aku, aku nak main satu dulu". DOTA2 lawa gila grafik tapi untuk pemain yang baru dan noob macam aku ni, biar la seronok-seronok aku main jer..

Ni antara hero-hero yang aku suka:


Baru reti guna Centaur ni

Can I call her Queen? Best

SK best. Mati leh reincarnate (btol ntah aku eja)

Bapak range dia macam Mariah Carey, jauh.

First hero yang aku suka sampai skarang. Ms. Traxex
Well banyak hero aku tak familiar dan tak tahu sebab banyak hot key and aku tak faham nk guna kuasa dorang. For the time being, memang ni feveret. 


Kbye.

No comments:

Post a Comment