Sunday 30 June 2013

MU

Maka hari ini aku telah pun tengok Monster University (MU). Decision ni aku buat malam tu, ngah duduk ngan adik aku then saje je. Mak aku cakap pergi je sok bawak adik. Adik aku darjah 6 ngan darjah 4 ni punya lah excited. Pukul 12.00 kitrang sampai IOI Mall, tgk wayang penuh. Biasalah citer hot. Then aku beli pkl 2.45 ptg. Tnggu.. Kitorang tak lapar sebab dah makan kat umah. Then pergi beli CD game Okami. Best gak. Semua usha aku pelik. Macam bwk anak-anak jer. Haha. Tgk mainan kat Toy 'R' Us. Nak beli memang tak la. Mahal kot situ. Last-last beli FamousAmos makan tepi-tepi kerusi tu jer.

Mike waktu kecik. Suara dia adorable gila!


Masa beli tiket tu, aku berbelah bagi sebanarnya. Baru aku Despicable Me 2 dah keluar. Setahu aku 9 July kot! Last-last tengok aje la..

FYI, this is one-of-the-best animated movie I've ever seen. Cerita ni aku gelak dari awal sampai habis. Tak pernah aku gelak kuat cmtu dalam wayang. Memang best. Jalan cerita sangat teratur and entertaining. Semua watak dorg sangat comel plus ganas. Terasa mcm dekat U sendiri. Hahaha.

Dorang roomate dulu... fuhh
Squishy sangat comel! My fav jugak!

Dean Hardscrabble yang aku suka. #Power

Nak cerita malas.. Tengok lah sendiri..
*Ajak dia tengok wayang.. Dia kata pergi dulu.. Tggu tak datang pon.. Haha


Kbye.

No comments:

Post a Comment