Wednesday 10 July 2013

Birthday

10 July. Maka sudah genap lah usia aku 21 tahun. Semakin hari aku fikir, makin besar aku ni. Belajar tak habis lagi. Kerja tak sure lagi. Banyak nya belum aku capai dalam hidup. Nak jadi tu tak boleh, nak jadi ni susah pulak. Last-last just ikut flow and in shaa Allah ada something Allah akan bagi. Aku bersyukur dengan hidup aku selama ini. Dikurniakan keluarga yang bahagia, kawan-kawan yang baik dan surrounding yang condusif. "Tak dapat bayangkan aku lahir dekat Afganistan". Syukur.

Thank You kpd sesiapa yang wish. May God Bless You. And Parents aku ada kasi jam#Wohoo. And sepupu aku yang darjah 6 (Maisarah) tu pun ada bagi aku hadiah. Tak sangka. Tq Maisarah, tq Cu juga.
Rushing Maisarah masuk ruah tadi, dia trus bagi Bag Tag. Dia cakap. Arah boleh beli ni jer. Aku pulak rasa bersalah, birthday dia aku tak kasi pape pon. Walaupun mampu dari dia. Huh. Next year ye.

Thank You semua yang hadir dalam hidup aku...


Cool gak. Boleh blagak Diva skit nanti.


p/s: Jam mls nak amik gmbar dlam bilik. 

Kbye.

No comments:

Post a Comment