Tuesday 2 July 2013

Tuisyen

Lepas balik dari kelas Vector Analysis tadi. Aku memang tak bolah go dah. Memang mengantuk gila sebab makan ubat. Aku dh la sakit tekak plus selsema. Kat kelas Vector tadi memang aku tido jer. Shahrul asyik mngacau aku (nak kejutkan). Sampai rumah terus tidur.

Then malam mak aku cakap Nana dengan Ika dah kat depan nak tuisyen. Nana and Ika ni sepupu aku. Nana Form 3, Ika Form 2 (adik beradik). Then aku pon no hal. Form 3 jer pun.. Then ajar la. Tetiba Cu aku ada kat rumah tadi, dia ingat nak hantar anak dia tuisyen dengan aku jgk. Anak dia Mamat. Mamat ni Form 3 jugak. Ah baguslah, ada geng si Nana ni. Maka 3 orang aku ajar tuisyen. Malam okay la, sebab pagi selalu aku ada kelas. Lagipun dorang nk PMR pas raya ni. Boleh la ajar sikit-sikit.

Cuma subjek BM tu nak kena mengingat balik payah. Tak kuasa aku nk baca semua puisi2 tu. Mana yang boleh aku bantu aku cuba. Harap dorang bagi cooperation skit. Aku tuka mood garang nanti. Muahaha..

Cam cantik je. Saje letak.



p/s: Esok nak mop lantai. 



Kbye.

No comments:

Post a Comment