Saturday 13 July 2013

C*m Harrrem

Tak tahu kenapa lately, Google Chrome ak bnyak gila masalah. Iklan memang x leh bla. Setiap saat nak keluar. Nak bukak facebook, dia loading cam harrem lagi.. Buka blog pon tak boleh. Sumpah bengang. Aku ni pon bukannya pandai sangat IT ni. Tak tau aku nak buat apa. Aku dah uninstall Chrome and dh install balik pon still the same. Virus ke hape? Guna Mozilla and IE mmg loading 2 dekad la jwpannya. Ni pun aku bukak guna chrome, still.. ada iklan. Tak tahu aku nk buat apa. Aku boleh tulis blog, tapi aku tak boleh bukak blog aku sendiri. Pelik? Nak view aku punya sendiri pon tak boleh! Tension siot. Menguji kesabaran aku yang tengah berpuasa jer. Haish!

Ayat ni yang kluar tiap kali! #OhGodWhy


Rasa mcm nak gigit je letop ni! #Puasa
Kbye.

No comments:

Post a Comment