Wednesday 14 May 2014

Si Ledang Princess

Best nya kelas teater tadi! Dr. tu sgt caring and baik. Tak banyak kerenah, kat sekolah pon tak dilayan camni. Suka la sama lu Dr.! Ni la satu-satu subjek sem ni yang aku tak pernah seteres langsung! Sangat best, simple and lots of info! Minggu lepas dh la aku ponteng, rupa2 nya dia MC gak, terbaik! Assignment dia semua best and I look forward to do it! Balik-balik terus aku bukak artikel semua. Kan bagus kalau subjek engineering aku ada passion camni *rasa nak tuka kos kaedahnya! 

Untuk minggu depan group aku kena buat pasal satu teater moden (yang dipentaskan sekitar tahun 2000 dan keatas). Aku terus pilih Puteri Gunung Ledang, First sebab banyak sumber yang boleh carik; internet, blog sbg. Second sebab teater tu daebak! (I watched it already aaa) Carik latarbelakang, plot, produksi, kos, publisiti, waaa! Can't wait to present!

Teringat dulu ada poster+signature dorang!


p/s: Pastikan presentation kita nanti ada unsur kejutan dan emosi + slide yang memikat hati Dr yang baik gila tu!

No comments:

Post a Comment